Біздің мекенжай:Қазақстан, Алматы қ., «Калкаман» ықшамауданы
  • Городская Клиническая Больница №7
  • Городская Клиническая Больница №7

Алматы қаласының №7 қалалық клиникалық ауруханасының Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметі (бұдан әрі – ПҚ және ІАҚ)  2015 жылдан бастап жұмыс істейді, мақсаты мен міндеттері - проблемалық мәселелерді анықтау және медициналық көмек көрсету сапасын одан әрі жақсарту болып табылады. ПҚ және ІАҚ құрамы клиниканың директорының бұйрығымен анықталады. 

Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің  жетекшісі –Роза Қожаханқызы Қасаинова.

 

 

ПҚ ЖӘНЕ ІАҚ  МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕК САПАСЫН БАСҚАРУ ҰЙЫМЫНЫҢ КЕЛЕСІ БАҒЫТТАРДА ҚЫЗМЕТІН үйлестіреді:

  • пациенттерге медициналық көмек көрсету технологияларының белгіленген денсаулық сақтау стандарттарына сәйкестігін бағалау (клиникалық аудит) және комиссиялық бағалауға жататын жағдайларды таңдау; диагностикалық шаралардың толықтығы мен уақтылығын, таңдаудың сәйкестігін және емдік шаралардың сақталуын, диагноздың дұрыстығы мен дәлдігін міндетті түрде бағалайды; Ақауларды және олардың себептерін анықтайды; анықталған кемшіліктерді жою және алдын алу бойынша ұсыныстар дайындайды.
  • МӘМС жүйесінде тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету ережелерін сақтау;
  • жұмыстағы ақаулардың алдын алуға және жоюға бағытталған және медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін бағдарламалық іс-шараларды әзірлеу. Ережелер мен процедураларды әзірлеу (СОП).
  • пациенттердің мәселелерін (шағымдарын) туындаған кезде сол жерде және 5 күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде, пациенттердің медициналық қызмет көрсету деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін оларға сұрақ қою арқылы зерделей отырып шешу; «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген тәртiппен және мерзiмде пациенттердiң шағымдарын қабылдауға және қарауға, негiзделген шешiмдер қабылдауға; қабылданған шешімдердің орындалуын бақылауды қамтамасыз ету; шағымдарды, олардың сыни ескертулерін талдау және жинақтау, жұмысты жақсарту және пациенттердің шағымдарын тудыратын себептерді жою мақсатында қоғамдық пікірді зерделеу. Өтінішті қарау кезінде Ішкі бақылау (аудит) қызметінің қызметкерлері жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін объективті, жан-жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдау; Өтінішті зерделеу кезінде ПҚ және ІАҚ қызметкерлері өтінішті тексеру үшін қажетті ұсынылған ақпараттың жиналуы мен сенімділігі үшін жауапты болады.
  • ПҚ және ІАҚ клиникалық фармакологының дәрігерлерге дәрілік заттардың клиникалық және фармакологиялық сипаттамаларын білу негізінде нақты патология үшін ең тиімді және қауіпсіз препараттарды таңдау бойынша консультативтік көмек көрсету, ұтымды рецепті мен қолданылуын бақылау; дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды, дәрілік заттарды тұтыну мен тұтынуды талдау, ABC - VEN талдауын жүргізу. Алматы қаласының № 7ҚКА ақпараттық тәулік бойғы жергілікті Call-орталығы 2017 жылдың 14 маусымында құрылған. Call-орталықтың міндеттері: медициналық көмектің сапасын, қолжетімділігін арттыруды қамтамасыз етуге, пациенттер тарапынан шағымдар санын азайтуға жәрдемдесу. Емдеу мекемесінің рейтингін арттыру. Call-орталық халыққа тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі, МӘМС шеңберінде және ақылы негізде медициналық қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты ұсынады.

Сондай-ақ тұрғындардың өтініштері мен шағымдарына жедел ден қою және оларды «осында және қазір» қағидаты бойынша шешу. Ақпарат өтініш берушілерге қарапайым және қолжетімді нысанда беріледі. Байланыс орталығына мыналар кіреді: тұтынушылардың сұраныстарын тіркеуге мүмкіндік беретін техникалық бағдарламалық қамтамасыз ету, сондай-ақ қоңыраулар мен кіріс ақпаратты өңдеуге қатысатын қызметкерлер. Байланыс орталығының техникалық құрамдас бөлігі кіріс және шығыс қоңырауларды тіркеуге мүмкіндік береді, сөйлесулер мен дауыстық хабарламалардың жазбаларын сақтайды.